Paling Popular

Disember 13, 2011

WAYANG BPCP
*Awas!,Mungkin Spoiler.


Filem sains fiksyen yang tauke suka sangat iaitu Men In Black kini kembali dengan sekuel terbarunya iaitu MIB3. Filem unik yang mengisahkan hubungan atau pertemuan yang telah lama berlaku antara manusia dan Makhluk Asing ini adalah sekuel yang ketiga. 2 filem MIB sebelum ini tauke tak jemu menontonnya berulang kali, jadi sekuel terbaru ini memang tauke sangat-sangat nantikan. Filem MIB sebelum ini telah menaikkan nama Will Smith dari penyanyi rap dan pelakon sitkom komedi (Fresh Prince of Bel Air) ke pelakon filem yang hebat dan antara yang menerima bayaran termahal di hollywood.

Filem MIB3 dengan temanya Back..In Time, akan tiba di panggung wayang Malaysia pada 24 May 2012. (sumber: GSC)

Berikut adalah trailer rasmi MIB3 ini. (Sedikit sipnopsis berkenaan MIB3 ini selepas video tersebut. Kepada yang tak suka spoiler tak perlulah baca sipnopsis tu.)



Synopsis: In the third installment of Men in Black, Agent J discovers that there is no pan-galactic missile shield to protect the planet from a devastating alien missile attack. Agent K never built the shield because he was murdered in 1969. J must travel back in time to save K‟s life and the planet. (sumber: GSC)

Untuk ke laman sesawang rasmi MIB3 klik disini.

Navigasi Pantas

- Copyright © Budget PCpart - Powered by BPCP Computer - Managed by Tauke Bengkel -