Paling Popular

Oktober 23, 2011

BPCP Rewards Programs

BPCP Reward semperna pembukaan BPCP eshoppe di www.bpbpeshoppe.muncom.com telah pun berakhir. Terima kasih kepada yang menyertainya. Disebabkan kekangan masa tauke hanya akan mengumumkan pemenangnya esok 24/10 jam 10malam di blog Budget-PCpart. Pemenang akan dihubungi untuk menerima rewards tauke.

Teruskan sokongan anda pada blog Budget-PCpart.

2 Responses so far.

  1. tauke...nak mintak tolong ni....netbook saya ada masalah...saya sebeloum ni ada 2 anti virus ..baru2 ni update antivirus avg2011 ke 2012..skrg ada 3 antivirus...dan netbook tu terus hang...nak remove tak boleh sebab baru start up masuk windows dah hang teruss.....tak boleh nak wat ape2...ada tak cara lain?

  2. Unknown says:

    Sebenarnya install 2 atau lebih perisian antivirus adalah sangat tidak digalakkan. 2 jenis perisian antivirus berbeza dalam satu komputer tidak bermakna tahap keselamatan lebih kuat 2 kali ganda.. Sebaliknya ia akan memakan ruang memori yang lebih banyak. Oleh itu saya galakkan "Fresh Installation" satu jenis antivirus sahaja dalam komputer. Sekiranya tidak boleh remove, boleh cuba remove di mode "Safe Mode" dengan mengikut cara yang ditunjukkan di link ini-> Start your computer in safe mode

Navigasi Pantas

- Copyright © Budget PCpart - Powered by BPCP Computer - Managed by Tauke Bengkel -