Paling Popular

September 14, 2011

WAYANG BPCP
*Awas!,Mungkin Spoiler.


Sekarang ni tak banyak filem baru yang boleh didownload. Kalau ada pun kebanyakkannya tak berapa best. Oleh itu dalam segmen wayang BPCP kali ini tauke buat sedikit review berkenaan cerita kartunlah pulak. Tauke ingin membuat ulasan tentang cerita Despicable Me yang baru tauke tengok. Memang lawak filem ni..

Walaupun cerita ini secara asasnya adalah kartun, namun boleh tak tauke beri amaran "Awas, perlukan bimbingan ibu bapa untuk 18 tahun ke bawah". Sebab apa? Filem ini mengisahkan tentang Gru seorang Sainstis jahat yang mana aktiviti hariannya merancang segala plot yang berkaitan dengan rancangan jahat.
Yang lawaknya dalam cerita ini juga bank juga turut menyediakan pinjaman untuk membantu mereka yang ingin melakukan aktivit jahat. Namun pinjaman diluluskan bergantung samada rancangan jahat yang dilakukan itu akan memberi pulangan balik kepada bank. Macam buat pinjaman bisneslah pulak.

Namum Gru bukanlah bersendirian dalam bidang yang diceburinya dan kedudukannya digugat dengan kehadiran saintis muda bernama Vector. Bank tidak lagi berminat untuk memberi pinjaman kepada Gru disebabkan oleh Vector yang sebenarnya merupakan anak kepada pengarah bank jahat tadi. Ini menyebabkan rancangan Gru untuk menawan bulan menghadapi pelbagai rintangan. Tawan bulan, macam mana tu? nak tahu tengok sendirilah yer. Apa pun cerita ni memang lawak, lukisan pun cantik. Karektor minion @ pekerja suruhan Gru dalam cerita ini memang lawak and comel giler..

Tengok trailer cerita ni dalam video di bawah:

Navigasi Pantas

- Copyright © Budget PCpart - Powered by BPCP Computer - Managed by Tauke Bengkel -