Paling Popular

Ogos 23, 2011

KATA TAUKE BENGKEL


Hari ini dalam sejarah, sedar tak sedar post tauke dah mencecah angka 101. Walaupun dah catat sejarah diri tauke tetapi agak menyedihkan kerana tauke telah mula berblogging ni sejak Julai 2009 lagi. Kira-kira 2 tahun lebih. Kalau orang lain dah beratus-ratus postnya. Dah tu pulak follower baru jer ada 45 orang. 

Tapi tauke sedar data di atas sebenarnya berpunca dari diri ini juga yang malas nak sentiasa update. Blogging ini memberikat pelbagai manfaat dan kebaikan kepada diri tauke terutamanya dalam meningkatkan kemahiran tauke dalam bidang pengkomputeran ini. Oleh itu tauke akan teruskan usaha dan atas dasar minat tauke untuk berkongsi maklumat-maklumat berharga yang ada dalam kepala dan update dunia perkomputeran hari ini dengan tema utama iaitu "Bajet". Tauke sangat berterima kasih kepada yang sudi berkunjung ke blog tauke. Kalau blog tauke best beritahulah kawan, kalau tak best beritahulah tauke. Tauke tambah apa patut bagi cukup rasa...

2 Responses so far.

  1. Samaa-sama.. aku kunjung sbb bosan. anyway, nape aku jer yg slalu duk bercomment kat sini.. follower lain tak aktif ke? Dan aku dah cuba iklankan blog ko kt wall fb aku aritu.. insya'allah tambah ar skit pengunjung blok ini.

  2. Unknown says:

    Takpe la fahmi.. janji ko terus jer berkunjung ke blog aku.. agak2 ko, apa penambah baikan yang boleh aku buat untuk tarik ramai lagi orang?

Navigasi Pantas

- Copyright © Budget PCpart - Powered by BPCP Computer - Managed by Tauke Bengkel -