Paling Popular

Disember 29, 2010

Hari ini bermula jam 8 malam siri Finale dalam episod pasukan Malaysia untuk mengapai Piala AFF Suzuki akan terealisasi. Dengan berbekalkan 3-0 pada pusingan pertama insyaallah pasukan Malaysia seharusnya tidak mempunyai masalah untuk menamatkan perlawanan timbal balik malam ini dengan jayanya..
Lagipun dengan permainan mantap serta peningkatan permainan Malaysia berbanding perlawanan pertama yang mana kita dibelasah 4-1 rasanya nama Malaysia pasti terukir sebagai juara untuk edisi 2010 kali ini. Kalau menang inilah pertama kali malaysia merangkul piala AFF. Tauke juga manyak lespek dengan pasukan Malaysia kalau dibandingkan dengan pasukan lain. Pasukan Malaysia satu-satunya pasukan yang diwakili 100% anak watan. Tengok pasukan lain, kalau tak pemainnya adalah pemain import yang diberi kewarganegaraan, jurulatih dia mesti import. Thailand siap pakai "lagend" Boy Robson lagi, kalah jugak.. hehe..

Apa pun taknak sembang dan angkat lebih-lebih. Nanti boleh dianggap provokasi pulak yang boleh sebabkan pasukan kite kalah. Macam mana pun kita tengoklah sendiri malam ini...Tauke yakin Malaysia takkan kalahnya sebab Malaysia Boleh..!

Navigasi Pantas

- Copyright © Budget PCpart - Powered by BPCP Computer - Managed by Tauke Bengkel -