Paling Popular

Julai 06, 2010


Antara movie yang saya minati adalah movie yang melibat artis-artis yang tahap lakonan mereka sudah mencapai tahap citer ape pun dorang berlakon, sure layan. Antara artis yang aku minat adalah Tom Hanks, Will Smith, Bruce Willis.. dan tak lupa juga Nicholas cage (Smuer Luar negara sebab suka lagi tengok citer orang putih, Citer melayu yang best suker gak tengok..hehe..) Selalunyer kalau tengok citer2 lakonan diaorang ni mesti best and layan jer tengok... Dalam post kali ni nak citer pasal ceriter terbaru Nicholas Cage yang bertajuk "The Sorcerer's Apprentice". Bakal menemui anda dipawagam 22 julai nanti. Tak sabar nak tengok. Nak tengok trailer citer ni gi kat you tube kat link ni: The Soccere's Apprentice Trailer Nak baca ulasan pasal citer ni klik "Read More>>"

Tapikan, kalo tengok Poster dengan Trailler dier aku tak gerenti la citer ni best sangat. Sebab ala-ala macam Harry Potter. Kalo citer Harry Potter tu saya layan citer muler-muler jer pastu dah raser cam tak berapa best. siap tertidor lagi dalam wayang time tengok "Harry Potter: Half Blood Prince" dulu. Hehe. Cerita ni pon dah lar terbitan Disney kan. Selalunyer citer Disney ni target dier budak-budak. Tak kisah lakan. Dalam diri setiap orang tu ada kanak-kanak yang tersembunyi dan ingin bermain..hehe.. Apa pun ni ulasan yang aku cedok dari website lain dan translate direct guna google translator. (malas nak translate)...

Balthazar Blake ialah seorang Guru kepada ahli sihir di Manhattan moden berusaha untuk mempertahankan kota dari musuh ketatnya, Maxim Horvath. Balthazar tidak boleh melakukannya sendiri, jadi dia merekrut Dave Stutler, seorang lelaki biasa yang tampaknya menunjukkan potensi tersembunyi, sebagai anak didiknya. Guru ini memperturunkan segala ilmu sihir yang dimiliki kepada anak didiknya itu, namun walaupun berkerjasama masih gala-gal untuk menghentikan kekuatan gelap. Ini akan mengambil semua keberanian Dave dapat menghimpun untuk bertahan hidup pelatihannya, menyelamatkan bandar ini dan mendapatkan dan berjaya memikat hati gadis setelah ia menjadi Sorceror's The Apprentice.

Sekian sajer untuk kali ini..-tauke_bengkel.

Navigasi Pantas

- Copyright © Budget PCpart - Powered by BPCP Computer - Managed by Tauke Bengkel -