Paling Popular

September 14, 2011

MAJALAH BPCP[Video]

Virus yang dimaksudkan bukanlah virus komputer tu. Tetapi virus merbahaya yang boleh menjadi epidermik merbahaya seperti H1N1 tu. Video ni sangat menarik dengan pelbagai info yang sangat padat tetapi lengkap berkenaan virus dari sejarah bermulanya virus hinggalah bagaimana mengatasinya. Info yang berguna untuk semua.

4 Responses so far.

  1. imbecile says:

    aku kadang2 heran jugak,apasal segala pnyakit nk di relate dengan haiwan?kesian burung2 dan babi2

  2. hmm.. tak semua relate dengan haiwan.. ada jer penyakit yang berpunca dari manusia sendiri.. Tapi, yang dasyatnya walaupun haiwan itu adalah pembawa, dia tak kena pun apa2 sakit. Kena kat manusia jer..

  3. HaHa Corp says:

    tak suka virus suke buat komp rosak..

  4. Komputer kena virus boleh repair lagi.. tapi orang kena virus, kalau virus selsema biasa boleh sembuh, tpi virus selsema burung..

Navigasi Pantas

- Copyright © Budget PCpart - Powered by BPCP Computer - Managed by Tauke Bengkel -