Paling Popular

Ogos 20, 2011

MAJALAH BPCP

Kepada yang suka buat origami ataupun menyimpan mainan cute, tauke nak sarankan laman web Marshall Alexander-Papertoys Projects. Korang boleh buat sendiri origami korang dengan cara yang sungguh mudah. Download file pdf origami yang kurang suka, kemudian print file tersebut (kalau print warna lagi cun). Ikut arahan untuk memotong dan melipat origami tersebut. Siap!.

Origami-origami yang direka memang cun dan sungguh kreatif. Sotong di bawah adalah antara origami yang tauke suka.

Korang boleh tengok sendiri di link di bawah:
http://www.marshallalexander.net/index.php

7 Responses so far.

  1. http://www.paper-replika.com/

    utk papercraft yg lebih extreme pi sini... gile2 nyer model ada.. transformers, gundam etc..

  2. Unknown says:

    Bro.. baru sedar ko dah ada blog.. Tapi apeal blog ko tak boleh komen. sajer hide ke?

  3. Unknown says:

    http://www.paper-replika.com/

    Memang dasyat2 paper craft kat situ. Rasa nak try buat jer kapat terbang airbus tu.

  4. owh.. baru prasan ada reply.. blog aku tu dah lama dah tak idup.. baru jer idup balik.. so comment off sbb aku tak prasan. aku delete all post lama2 dan masih tercari-cari camna nk setting template smua tu... dah tak brapa igt..

  5. aku off ke? blog aku tu blog zaman era U lg tu.. lama dah aku tak post apa2 dlm tu.. baru je idupkan balik. dan still tak familiar ngn setting dia yg baru. dan aku delete all post lama2 cam bg nafas baru.

  6. amik hg.. aku post comment byk sbb aku tak tau nape tetiba tak kuar comment aku.. rupenye kena dpt aproval dulu.. ahahhaa.. tu la dia.. lama tak aktif blog. ikut ko ler nk aproved yg ni ke tak.. as long as dpt ko dpt baca msg aku ni..

  7. Unknown says:

    Hak ar.. memang kena approve dulu.. kalo orang komen untuk menjatuhkan blog kiter kite boleh sekat...hehe.. Sebenarnya tujuan utama kena approval dulu sebab nak elak dari komen yang berbaentuk SPAM. hang tengah belajar balik banyak masa aku syorkan berblogging... mula2 macam takde sambutan tapi jangan putus asa. Nak tahu skillnyer chat ngan aku kat ruang chat blog aku tu atau gi sini -> BPCP Chat room

Navigasi Pantas

- Copyright © Budget PCpart - Powered by BPCP Computer - Managed by Tauke Bengkel -