Paling Popular

Ogos 03, 2011

OS BAJET/UBUNTU

Macam biasa kalau Ubuntu, mestilah percuma. Kepada peminat OS Ubuntu, mahupun bukan peminat anda boleh baca e-majalah Ubuntu yang dikeluarkan setiap bulan iaitu majalah "Full Circle". Anda boleh baca majalah majalah ini dengan memuat turun di laman fullcirclemagazine.org . Majalah ini dalam format PDF.

Pelbagai informasi berguna terutamanya kepada mereka yang baru mencuba OS Ubuntu boleh diperoleh dalam majalah ini., Terdapa tip dan panduan-panduan menarik yang kita tak tahu berkenaan Ubuntu ada disitu. Ilmu yang terdapat dalam majalah ini bukan hanya merangkumi ilmu asas berkenaan Ubuntu, malah sehingga ke tahap expert.


Di laman fullcirclemagazine.org kita bukan sahaja boleh memuat turun edisi terbaru majalah Full Circle ini edisi-edisi lama juga boleh dimuat turun. Malah edisi sebelum edisi 1 yang dikategorikan sebagai beta magazine pun boleh muat turun. Klik pada menu "Download Back Issue". Memang tak kedekut share lah komuniti Ubuntu ni.

Malangnya majalah ini disediakan dalamBahasa Inggeris, China, Itali dan Rusia. Edisi Bahasa Melayu belum ada lagi. Tapi tauke tetap rasakan majalah ini adalah majalah yang harus korang baca. Kalau tak faham bahasa Inggeris boleh buka kamus, secara tidak langsung kemahiran Bahasa Inggeris kita pun meningkat.

Jika ada kelapangan (Kalau rajin sebenarnya), tauke akan membuat review ringkas berkenaan medisi terbaru majalah ini setiap bulan. Untuk memuat turun edisi terkini klik link ini: Full Circle Issue 51

Navigasi Pantas

- Copyright © Budget PCpart - Powered by BPCP Computer - Managed by Tauke Bengkel -