Paling Popular

Julai 15, 2011

WAYANG BPCP
*Awas!,Mungkin Spoiler.

Tauke baru lepas tengok cerita "Limitless" yang siap download semalam, Cerita ni memang best, dengan pelbagai scene yang berwarna-warni dan tambahan pulak kualiti gambar video yang tauke download ni memang berkualiti. Mana tak cantik, size pun 1.4GB.

 "Limitless" mengisahkan tentang sejenis dadah baru dihasilkan yang mana dadah tersebut mampu meransang setiap sel otak kita supaya dugunakan sepenuhnya. Manusia biasa hanya mampu menggunaka 20 peratus dari kemampuan penuh otaknya. Dengan menggunakan dadah ini penggunanya akan mempunyai kebolehan untuk mengingati serta mengaplikan semula segala yang pernah dipelajari atau dilihat, dibaca dan didengar. Dalam cerita ni pelakonya siap boleh belajar macam-macam bahasa,  bermain alat muzik, undang-undang, siapkan sebuah buku dan sebagainya dalam masa satu hari sahaja,

Filem ini dibintangi Bradley Cooper sebagai pelakon utamanya. Kalau tak tau Bradley Cooper ni yang berlakon dalam filem A-Team tu, memegang watak Face. Tauke suka plot cerita Limitless ini lebih-lebih lagi sewaktu Bradley Cooper menggunakan dadah tersebut. Namun pengakhiran filem ini dirasakan agak kurang menarik.

Bintang: 4/5

3 Responses so far.

  1. ending nya kenapa kurang menarik pulak? ce kabo.. =)

  2. Unknown says:

    Tang dia nak bertanding jadi president tu best dah.. tapi last sekali dia kena terus bergantung dengan dadah tu yang tauke rasa tak best skit.

  3. Tanpa Nama says:

    dadah, bilang aja NZT cuy...

Navigasi Pantas

- Copyright © Budget PCpart - Powered by BPCP Computer - Managed by Tauke Bengkel -